söndag 19 februari 2012

Rätt... Men dock så fel...

Detta är ett väldigt speciellt inlägg. Jag skrev det som står nedanför igår, men idag så fick jag min önskan uppfylld på mycket lång tid! Tack Ullis för att jag fick fel! Så jag hade fel på slutet, men jag ändrar ingenting i det jag skrev så...

Trött... Så otroligt trött, på så många olika sätt. Allt det som jag verkligen älskar och uppskattar försvinner med samma hast som det kommit upp. Det kommer alltid fram någonting som får min lycka att vattnas ur och bli en minoritet. Det gör mig ofantligt ledsen. Alla de sakerna som verkligen betyder någonting falnar bort, men det är inte det jag vill...

Jag vill därför tacka några några av alla de personer som gjort mig väldigt glad den senaste tiden. Tack Ullis, Hanna, Anna, Ylva, Louise och Johan. Tack! Kan inte tacka nog för den glädje ni ger mig!!

Äventyret fortsätter... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar