fredag 26 november 2010

Okej, det är kallt...

Allt började med att jag skulle gå ut på en promenad. Jag tar på mig min tröja och jacka. När jag kommer ut så är det bara att vända i dörren. Det är riktigt kallt... Jag går tillbaka till lägenheten och tar på mig en extra tröja (jätte tjock tröja) och en extra halsduk. (Jag hade redan på mig en halsduk.) Nu känner jag mig redo för kylan. När jag kommer ut så känner jag att det är det är går men det är med nöd och näppe.

Efter en stund så börjar det att blåsa... Skit, nu blir det ännu kallare... Och det blev det... Önskar att jag har ett par långkalsonger. Det får jag köpa i morgon.

Tagna på bar gärning. Jag hittade dessa förvirrade människor utanför 21. De hade nog aldrig kört en saxlift. Men jag tror att mycket av förvirringen var kylan...

Jag har inte varit nere på stan på ganska länge och kollat i skyltfönstren, men jag antar att det var ett tag sen det gjordes i ordning för julen...

Promenaden avslutades med ett besök på Alive.



13 dagar till äventyret "börjar" på sätt och vis,
14 dagar kvar tills det verkligen startar!

1 kommentar: