lördag 20 november 2010

En riktigt bra lördag morgon!

Var i kyrkan idag för att ha en soundcheck inför imorgon. Det låter så sjukt bra! Det går inte att beskriva! Jag blir så glad när man som ljudtekniker får arbeta med människor som har en glöd för det dom gör och de är så otroligt duktiga. Nu så har jag sparat inställningarna i "pärmen som aldrig används..." Men nu så ska den börjas användas...

Jag har märkt att man ofta tror att man är smartare än vad man är... Som "jag lägger den här, här, så kommer jag inte att glömma den..." Men då man ser den (om man ser det...) så undra man, "varför ligger den här, här? Jag låter den ligga där då, det finns kanske en tanke bakom det..." DET GÖR DET!
Eller är man för smart för sig själv...? Jag hoppas att det är det i stället...

Men, men... Om kanske en timme så kommer Ullis med sina hundar. (Jag ska vara hundvakt om någon vecka.) Så ska de vara här ett tag, så att det inte blir en chock då de andra bara drar iväg och det bara är jag kvar...

Inte mycket att säga om äventyret, inget speciellt har hänt sen sist...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar