tisdag 16 april 2013

Fler lösningar än problem...

Ett par dagar har nu gått och flera problem har hopat sig runt mitt äventyr.

Jag fick reda på för några dagar sen att jag fått jobb, men i och med det så kom problemet, skulle jag kunna få ledigt. Men saker och ting kommer inte ensamma, strax efter det så fick jag svar att jag skulle bli ensam, men det hade jag redan befarat. Men då återstod bara det största problemet, skulle jag ens kunna göra det?

Men idag så tog jag tag i det problemet som jag kan göra någonting år och frågade om det fanns en möjlighet. Jag ville egentligen inte göra det, för jag vill verkligen visa att jag vill ha jobbet. Men jag skulle inte kunna få ro om jag inte hade frågat. Det värsta som skulle kunna hända var att jag fick ett nej. Men när jag väl pratade med Arne så sa han att det inte skulle vara en omöjlighet. Så det största problemet är nu troligtvis löst. Nu ska jag försöka hitta någon som vill dela mitt äventyr. Men jag tror att det kommer att lösa sig på något sätt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar