tisdag 9 april 2013

Ett erbjudande som ej går att neka...

Ett erbjudande som inte går att tacka nej till... Visst går det, men för mig finns det inget val. Om jag skulle tacka nej så skulle jag ångra mig under mycket, mycket lång tid... 


Jag har blivit erbjuden en förmån i en skala om jag aldrig skulle hända mig (eller på det sättet...). Ett äventyr som är, för mig utan dess like. Jag har nu någon vecka mer att fundera, men för mig så är det redan klart. Det enda jag nu kan hoppas på är att jag inte blir ensam i detta äventyr. Jag vill egentligen inte göra det ensam, men samtidigt är inte det ett hinder. Det mesta som jag har gjort i mitt liv, har jag gjort ensam. Men detta är för mig en helt ny nivå, spänning, förundran, skräck och glädje. Allt på en och samma gång, men över allt finns ett lugn, att det kommer gå bra. Så nu är det bara att hoppas att allt fungerar.

Jag kommer inte att berätta vad det är nu, men du kommer att få reda på det i god tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar