måndag 7 november 2011

Jag och mitt val...

Jag älskar att ge dela med mig av mina erfarenheter och vem jag är. Inte för att upp höja mig själv utan för att hjälpa andra och hjälpa en annan att nå längre. Min erfarenhet är mycket mån dyrköpt och att få dela med sig av dem får mig att glömma bort det pris jag betalt. Men andras glädje är min glädje, min glädje är andras glädje. Jag har valt mitt sätt att se på världen på mitt eget sett. För om jag skulle följa mitt hjärta så skulle jag gå under av mig själv. Jag är otroligt dålig på att få igång mig själv. Jag behöver människor omkring mig som jag tycker om. Och det har jag haft under veckan och helgen och det betyder så mycket för mig, mer än vad andra tror. Jag har människor omkring mig som jag värdesätter extra mycket då de alltid får mig att le och fyllas av glädje.


Det sägs att man ska hålla sina vänner nära, men sina fiender ännu närmare... Men det vill inte jag... Jag vill ha mina vänner nära och ge ut av mig och fyllas av dem...



Äventyret fortsätter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar