fredag 19 november 2010

Människor... (suck...)

Jag blir så trött på människor ibland. Speciellt människor som ska tävla i allt. Jag gillar inte att tävla, för det betyder att någon förlorar. Jag förlorar gärna, det gör inte mig så mycket. Men då jag inte är med och de säger att jag förlorar (oftast inför många av mina vänner) det gör mig riktigt ledsen. Det spelar ingen roll vad jag säger. Jag vill leva mitt liv tillsammans med människor inte emot dem.

Det är tur att det finns vettiga människor!

1 kommentar:

  1. Bra sagt Albin!
    Fortsätt med det!
    Inte nog med det du skriver om så ska man ju vara med i tävlingen om man nu vill tävla!

    Som jag brukar säga... inte för att det har med det här att göra, om man inte vill tolka jättemycket; "bättre en dajm i munnen - än coco i huvet!"

    SvaraRadera