måndag 22 november 2010

Okej, nu är det sjukt bra!

Idag så fick jag väldigt goda nyheter! Men ibland så kan det bli lite för mycket av det goda... Jag ska kanske förklara vad som hänt och vad som kommer att hända. Jag ska ju vara hundvakt nästa vecka och efter det så är det julvandring i kyrkan.
Men till det som hänt idag. Annelie kom idag och frågade om jag kunde tänka mig att vara kvar till den sista december! Jag måste nog sett ganska förvirrad ut, men jag samlade mig fort. Det kommer att gå bra att vara hundvakt, men jag kommer inte att kunna vara med på julvandringen i år, men det finns fler år.

Men nu återstår bara ett pyssel att fixa ihop bil till nästa månad... Men jag tror att det kommer att lösa sig.

Det roligaste av allt är att jag fortfarande får ge mig av på mitt stora äventyr, fast det är över en fredag och måndag!

Om 18 dagar bär det av!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar