söndag 7 november 2010

Jag är och förblir förvirrad...

Just nu så är mitt liv, väldigt tråkigt. Har inte så där jätte många saker som jag ser framemot. Det skapar bara massor av huvudvärk...

Alla har ju varit med om att man ska träffa någon, men man har inte sagt en speciell tid. Man har kanske sagt, förmiddag, eftermiddag, kväll, morgon. Jag har varit med om det så många gånger. Man har gått med på att man ska ses på kvällen, man har inte numret till personen utan man är fast. Vilken tid är "kväll"?!
Jag vet inte när kvällen börjar för den andra personen! Jag får ju vänta hur länge som helst! Men själva väntan är inte ett problem, det är skälet till att jag väntar. Att jag inte kunde fråga. Men då kan man ju verka som en kontrollfreak. Men det är jag inte, jag vill bara veta hur jag ska disponera mina tråkigheter. Så att jag inte får extra tråkigt...

Tänk om jag missar den tid som den andra personen hade tänkt. Det är ju inte bra...
Jag gör det kanske till en stor grej, men det är nog för att det betyder mycket för mig...

En sak är säker. Jag är förvirrad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar