lördag 26 februari 2011

Ingen dag är den andra lik...

En dag som blev "mer" än vad man trodde.

Jag gick ner på stan för att lämna tillbaka några böcker på biblioteket.

Bibliotek är ett oroligt spännande ställe, så otroligt mycket kunskap som gömmer sig i varje hörn. Varje hylla är fyllda med böcker, som är fyllda med ord från vanliga människor, men som kommer att finnas kvar längre än den som skrev dem. Det är en spännande plats.

Men jag kunde inte tillbringa hela min dag där, så det blev dags att gå vidare.

Men när jag går igenom Cityhuset så hör jag någonting som jag kä
nner igen, men som aldrig trodde att jag skulle höra. Jag följer ljudet och tar mig in på Jack and Jones. Där så ser jag ett band som spelar och de låter riktigt bra!

Visst den som mixade kunde höja sången,
men det spelade ingen roll. De hade en fantastisk känsla.


Sen träffade jag Ullis, Moses och Isac.

Om man inte tar första steget så kommer man ingenstans.
Men då man tar första steget så kommer man att få se massor av fantastiska saker och träffa människor som är lika fantastiska som du själv är.

Äventyret fortsätter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar