lördag 5 februari 2011

Arbetslös men glad...

Så var man arbetslös... igen... Jag vill bara säga till mitt försvar så har jag inte missköt mig eller någonting sånt, utan jag hade gjort klart allt det som jag blev satt att göra. Jag skulle egentligen bara jobba där i 10 dagar... Men det blev 3 månader... Lite skillnad. Snacka om att de tyckte att jag var bra! Hm... Ska nog säga också att jag jobbade inte långsamt och att det var därför jag fick vara kvar längre... Det fanns helt enkelt mer att göra...

Men nu är man ju som sagt arbetslös, inte det roligaste man kan tänka sig, har varit det lite för mycket tycker jag... Men, men... Nu väntar en helg med full fart och mycket att göra! Idag innebandy! Sen ungdomsmöte med lärjungaträning.

Det kommer kanske in ett till inlägg ikväll, men det är ett kanske.

Vad ska framtiden föra med sig...

På torsdag så blir det åka av då det närmaste äventyret sätter fart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar