söndag 26 februari 2012

Prata eller samtala...

Att få prata är det bästa jag vet! Hm... nej... Inte att prata... Det är nog att få samtala med någon. Det är det bästa jag vet! Idag så fick jag verkligen göra det jag tycker så otroligt mycket om att få lära känna en person ännu mer än vad jag gjorde innan. Att bara få sitta och prata om vad som helst. Det behöver inte på långa vägar vara någonting viktigt... Men det är kanske de stunder av oviktighet som gör stunderna som viktigast. Det säger ju indirekt att "jag vill vara här just nu"... Än att så fort det viktiga har klarats av så är det ingenting mer än det... Hm... Jag vet att jag själv har gjort det många gånger, men "då har det funnits riktigt bra anledningar varje gång..." set där tror inte ens jag själv på.

Kan inte med ord beskriva hur roligt det är att få sitta och skratta med någon man håller på att lära känna!
Jag hoppas verkligen att våra vägar möts inom en snar framtid!
Nä... nu vill jag inte sitta här vid datorn, jag vill ut och träffa lite människor!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar