fredag 15 juli 2016

Ett besök

På söndag så får jag besök och vi ska göra det bästa jag vet. Jag kommer att få visa de bästa anime som jag har hittat under de senaste 7 månaderna. Det är inte lätt att välja ut några få, men jag tror att jag har ringat in de bästa. Nu så är det bara lite disk och städning som står i vägen, samt att jag ska jobba imorgon.

Jag tror inte att jag har berättat om mitt jobb här... Så, för två år sedan så började jag jobba som personlig assistent. Det är det bästa jobbet jag någonsin haft, fast det säger inte så mycket. Jag har inte haft något jobb tidigare som inte har sagt hej då när snön kommer. Men på detta jobbet så jobbar jag 24-26 timmars pass. Så då får jag ett par dagar i veckan ledigt, det är trevligt.

Men det betyder att jag kommer att komma hem på söndags morgonen. Jag kan bara hoppas att jag fått sova bra på jobbet, men det är inte alltid säkert. Så då vill jag inte behöva stor städa när jag kommer hem. Men nu måste jag sätta igång igen med disken, annars kommer jag aldrig i säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar