måndag 20 december 2010

3D, Traktor och Pizza...

Igår var det bio på kvällen, faktiskt första gången jag gått på bio och sett på 3D.
Filmen jag såg var Tron Legacy. Den var väldigt bra måste jag säga.

Erik var också med, men han andades väldigt tungt under hela filmen så jag blev lite fundersam på om han sov... Men efter att ha petat på honom och fått respons så kom jag fram till att han inte sover, han andas bara väldigt tungt...

Idag så var det en väldigt tidig morgon. Var på jobbet kl 06 för att skotta och ploga bort snön med traktorn. Som vanligt så ber man en kort men intensiv bön att traktorn ska starta så jag inte måste skotta hela parkeringen för hand. och bönen blev hörd, den startade på en gång...

Men nu så har man ätit pizza med mamma och de yngsta syskonen till filmen Trollkarlens Lärling. Den var riktigt bra den också!

Äventyret fortsätter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar