söndag 5 december 2010

Bakdagar kan inte gå fel...

Varför måste man göra likadana pepparkakor som alla andra!
Jag tycker att man ska testa nya saker. Som min ängel, mitt paket och tomte.

Efter många om ritningar så är detta resultatet.
Jag förstår varför dom säger att man inte ska vara rädda...

Kanske inte det finaste paketet men det är tanken som räknas.

Det är en säck han har på ryggen inte en böld...

Anna som sitter och gör en egen mall.

Ida bankar vettet ur degen.

Nu har Ida varit i farten igen...

Gärningsmannen... kvinnan... Hon i alla fall...

Ibland så går det kanske inte som man hade tänkt sig.
Men varje misstag skapar någonting nytt.
Men även om allt går rätt så blir varje pepparkaka är unik, som vi alla är,
men det är det som gör oss speciella.

Änglarna är Guds soldater men också ibland oss och beskyddar oss.
Glöm inte det...

Det finns stunder då man glömmer att man är älskad för den man är.


Det är 4 dagar kvar tills min färd börjar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar