onsdag 1 december 2010

Okej... Mitt äventyr!

Något som jag tycker är ett av de mest spännande äventyren som man
kan uppleva är att lära känna sina vänner på ett nytt och djupare sätt.
Så, jag ska ska upp till Umeå och träffa några kära vänner!
Åker på fredag morgon från Stockholm och kommer hem på måndag eftermiddagen.
Detta är nog det roligaste jag kommer att göra på ett bra tag. (Tror jag...)
De kära vännerna som jag ska hälsa på är:

Caroline (Carro) Gustafsson

Sanna Johansson

Lillian (Lilly) Tettli

Emma Johansson


Det är hos dem som jag ska få bo dom dagar som jag är där uppe!
Just nu håller jag på att vänjer mig vid kylan inför resan, men det verkar bara bli kallare och kallare inför min resa, men åka kommer jag att göra!

8 dagar kvar tills jag åker till Tyresö efter jobbet för att sedan dagen efter åka norrut!!!
Hurra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar