fredag 31 december 2010

Ett år fyllt med vänner...

Sista dagen på detta år... Vad är det då man minns?

Men jag har haft ett fantastiskt år. Med både roliga och tråkiga saker.
Men att göra tråkiga saker med vänner förändrar och gör om det tråkiga.
Jag har haft glädjen att lära känna nya personer som jag kan kalla mina vänner.
Jag har mött så otroligt många fantastiska människor detta år.
Detta inlägg vill jag tillägna alla de personer som jag har nära mitt hjärta...

Med dessa ytterst få bilder, får jag representera dem alla.
Men jag vill från mig önska dig, en Fantastisk och Otroligt Gott Nytt år!



Imorgon börjar ett år av förändring och stora beslut,
med spänning och stor förväntan inväntar jag dem alla...
Det kommer verkligen att bli ett äventyr som kommer att stå till duga!


Äventyret som aldrig tar slut, (fören du själv avslutar det) fortsätter!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar