tisdag 7 juni 2011

Min vistelse på Olstorp i bilder...

Detta är Olstorp... hm... i alla fall en del av huset... Jag hade ett trevligt rum för mig själv på övervåningen där jag som jätte bra.

Jag kom dit för detta, träd och åter träd. Grenar och åter grenar... Det finns många träd att jobba med, så sysslolös gick jag inte...

Resultatet var kanske inte så synligt uppe i träden men på marken så syntes det en stor skillnad...

Men det var inte bara arbete som ingick i mim vistelse, utan även god mat...

mycket trevligt sällskap...

(väldigt) roliga spel...

nya upplevelser...

(sjukt) häftiga syner och mycket annat...

Men detta är nog den bilden som jag tar med mig hem. Det är vid utfarten från Olstorp.

Så tack Ullis, Tobbe och Miriam!!!

Äventyret fortsätter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar