fredag 10 juni 2011

Baka kan också bli ett äventyr...

Hade besök igår. Då hade jag redan en projekt på gång så hon fick hjälpa till.
Så då var det brödbakning som stod på schemat.

Det var ett tag sen jag senast bakade bröd...

Men det gick bra ändå...

och snygga blev dom ändå(!)...

Sanna som var med och bakade passade på att gosa med ett bröd...

innan det var dags att ta en nattmacka... Det var inte bara lätt och snyggt.... det var gott också!

Men nu så får jag vänta en dag till innan surdegen är klar, så får man testa det också....

Det är spännande att testa nya saker, det gäller också saker man kan göra i lägenheten. Man måste inte alltid ge sig "ut" på ett äventyr... Och om det ska vara ett äventyr i vardagen så kan det hända överallt!

Ikväll så bär det av ut till Johan och Chaterines sommarstuga med Alive-teens! Men innan det så har jag mitt sista uppdrag att klara av. Det är Tobias fina lunch!

Äventyret fortsätter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar