söndag 26 juni 2011

Regn, Blöt och Underbart...

Detta inlägg skulle ha skrivits för drygt 6 dagar sen... Men det har varit en väldigt tröttsam och speciell vecka, så nu skriver jag klart detta...
Så jag ska börja med att berätta vad som hände förra fredagen.
Det är ganska enkelt, jag åkte till NYHEM!!!!

Jätte kul att åka dit igen, men som "vanligt" (en skit dålig trend) så kunde jag inte vara kvar hela veckan utan bara på ungdomshelgen.
Men det var helt okej, jag skulle hem för att jobba (vilket jag kommer till senare)
Men på Nyhem så träffade man jätte många teamare, vilket var trevligt. Hängde med världens bästa ungdomsgäng! (Eskilstuna såklart...)

Det var många riktigt bra möten (som vanligt...) I år så var det en talare från Wales som inte kunde säga r, men det han sa var riktigt bra. Men roligast är ju tolken!!!
Jag köpte även tre böcker och en skiva (har redan läst ut en av böckerna)

Nyhem utan regn är inget Nyhem... Men när Nyhem blir "det tusen sjöarnas land" så är det inte lika kul...

Men nu till denna vecka...
Hm... Nej, jag skriver det imorgon... Ja det gör jag...

Äventyret fortsätter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar