tisdag 21 januari 2014

Nystart på flera sätt...

Det var väldigt länge sedan jag senast var här. Jag har haft många försök till att skriva någonting, men innan det har varit klart så har frågan, varför gör jag detta, kommit. Då har det jag skrivit fallit ur händerna, för jag kunde inte hitta svaret på frågan...

Men nu skriver jag ändå här, men fortfarande så har jag inte funnit ett svar på den frågan. Men just nu bryr jag mig inte om det, det är svårt, men jag bara gör detta. Jag vill nu berätta om en rolig sak.

För ett par år sen (kanske tre eller fyra) så sa två personer inom en relativt kort tid att jag skulle passa som en kontaktperson. Jag uppskattade det, men tog det inte riktigt till mig. Men nu kom jag på det och nu är det gjort, intresseanmälan skickad och nu är det bara att vänta.

Förut när jag skrev ett inlägg (alltså för ett år sedan) så började jag skriva med en tanke, men alltid så kom någon värdering i vägen och inlägget tog en helt annan vändning. Jag tror att det varit det som jag saknat under denna tiden. Nu ska detta inlägg gå mot sitt slut, annars kommer jag bara att svamla bort det. Men med detta vill jag bara säga:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar