måndag 18 juli 2011

Full fart framåt...

Det har hänt ganska mycket de senaste veckorna. Men jag har ändå inte skrivit någonting... Jag har flera gånger varit på väg men ändå inte kommit till skott. Jag har jobbat, jobbat, vilat, sett på film, tränat, lagat en dator, kollat på tv, hjälpt Erik att bryta sig in i sin egen lägenhet, kört bil, kört ännu större bil... Det har funnits (finns) mycket att göra. Men det är inte hela tiden och ändå har jag inte kunnat gjort det... Jag skriver kunnat för de gånger som jag satt mig vid datorn så har jag inte vetat vart jag ska börja... Så nu vill jag berätta vad jag har gjort så jag kan komma ikapp...
Jag kan berätta om min helg... Jag har varit en artist för en dag med min syster och framfört en sång inför folk. Jag håller med Jesus i den saken att det är svårt att göra någonting nytt i den stad man kommer ifrån. (De såg honom ju som snickarens son och inte Kristus...) Nu jämför jag mig inte med Jesus i det han gjorde... Han hade ett mer tajtare schema än vad jag hade... Men detta var andra gången jag spelade inför folk... Jag jobbar lite på second hand och som fastighetskötare, så det finns en del att göra... Mer om det senare...

Äventyret fortsätter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar