tisdag 26 juli 2011

Tårar och bio...

Igår så såg jag den sista Harry Potter filmen. Den var så bra som jag trodde att den skulle vara. Den blev en del tårar, men jag snörvlade och stor grät inte som vissa andra i salongen... (det ar två stycken) Men det är helt okej, men det finns vissa saker som jag inte tycker om... Det är att skratta på helt fel ställe. Men tillbaka till filmen. Jag läste boken på engelska då den kom ut, nästan... Alexandra läste den först, men det var helt okej för hon läser snabbt. Det jag minns bäst var slutet, men det var också där jag var som mest osäker om jag förstått allting rätt... Men det hade jag! Det var länge sen jag såg en film som berörde mig så mycket, på detta sätt. Den påminde mig om ett löfte jag gav för länge sen... Nej, det är faktiskt två... Även om alla tycks ha glömt bort det så ska jag komma ihåg det...

Äventyret fortsätter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar