fredag 21 september 2012

Väntan... *suck...

Det där med väntan är inte min grej... Jag har alltid varit rastlös. Jag vet inte i hur många år jag plågat min familj med ordet: När... Men jag har blivit bättre med åren, det har jag. Min taktik är mer att försöka glömma det... och om jag minns det i slutet så var det viktigt... Det är inte en ultimat taktik, men den bästa jag har.
Jag tror att min rastlöshet är min största tillgång, den gör att jag gärna lär mig nya saker så att jag har någonting att göra...
Men nu är det där med väntan igen. Jag börjar med att säga att jag har under en lång tid funderat på detta... (vilket jag faktiskt har..) I fredags så beställde jag ett "musikredskap". Det stod att leveranstiden var mellan 1-5 dagar... Jag är nu inne på 6 arbetsdagen(!!!!!!!!!)

Jag tror inte att du kan förstå min frustration... Men så fick jag ett mail idag! Så tänkte jag: Yes!!!! Den kommer att komma idag!...
Men då jag kollade upp det så var det en bekräftelse på att budet är sänt... idag... *suck... Så på måndag kommer det! Efter en oändlig tid så är den på väg!

Det där med väntan är inte mig grej... Det är nog därför jag inte kommer sent någonstans heller...

Äventyret fortsätter... (på måndag... *suck...)

1 kommentar:

  1. Haha hög igenkänningsfaktor! Själv väntar jag förtvivlat på J.K. Rowlings nya bok...

    SvaraRadera