lördag 5 mars 2011

Ingenting, Muffins och Skip-Bo...

Funderar på vad det är får en att tro att det är bättre på andra sidan... Men det får jag fortsätta att fundera på... Men, men... Idag så har jag inte gjort någonting... Men det är faktiskt väldigt skönt, men det känns inte bra då man på kvällen funderar vad man har gjort under dagen... Men på eftermiddagen så blev det mer gjort. På Alive så bakade vi ca 200 muffins på 1½ timme. Senare var det dags att fika och prata med trevliga människor, det var några där som jag inte träffat tidigare så det blev några samtal där. Skip-bo blev kvällens spel, utmanarna var Anna, Ida och Maria. Det gick ju som vanlig kan man ju säga... Nu är jag hemma och funderar över min dag... Och detta var allt... Men i morgon så blir det mer gjort i alla fall...

Äventyret fortsätter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar