onsdag 30 mars 2011

Böcker med tomma sidor...

Det var länge sen jag skrev någonting, det har funnits mycket att skriva om. Men när man väl sätter sig ner för att skriva så kommer inga ord. Det enda som kommer är bara massor av andra saker som stör.

Många sidor ligger tomma i mina böcker. Sidor som formar om många, många personers liv. Men du känner dom inte, inte än. Jag hoppas att du någon dag lär känna dem, de är väldigt intressanta människor. Och om du ser djupt så kanske hittar du en person som du redan känner.

Många sidor har man redan fyllt, men det kan aldrig bli för mycket. Många gånger så tänker jag mig tillbaka till en annan tid, då inga begränsningar tycktes finnas. Men nu så ser jag bara tomma sidor framför mig. När jag funderar på vad jag skulle vilja jobba med så är det bara en sak som kommer upp i mitt huvud. Det är att fylla alla dessa sidor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar