torsdag 3 mars 2011

En liten del av mitt äventyr... Del 3...

Fortsättning... Del 3

För mig så finns det största äventyret i den kallelse som jag har fått. Jag har inte helt fått klart för mig vad det är (men det är en del av äventyret) men jag har i alla fall fått fram en inriktning. Det är någonting som jag vill leva efter, den väg som är utlagd för mig kommer jag att klara. Det kommer inte att vara lätt, det kommer inte alltid bli som jag vill eller har tänkt mig, men jag tror att det är det bästa för mig och om jag följer den så kommer jag få vara med om det största äventyret i hela mitt liv och få se och göra fantastiska saker.

Många gånger så hamnar man på platser som man aldrig varit på. Jag tycker att det kan vara väldigt läskigt att komma till ett nytt ställe och man inte vet vad som kommer att hända. Men då så får jag påminna mig om att vad som är händer så kommer jag bara ha roligt om jag själv beslutar mig för det. Jag brukar ta med mig någonting som jag kan skriva eller rita på, så jag har någonting att göra, för annars så är det väldigt lätt att glömma bort att ha roligt och inte oroa sig.

Plötsligt så är det mörkt och man känner sig trött... Dagarna går så otroligt, förskräckligt fort, men det finns inte så mycket man kan göra åt det. Bara ta sig hem till sin lägenhet och lägga sig i sin säng och förbereda sig för nästkommande dags äventyr...

Äventyret fortsätter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar