måndag 22 augusti 2011

En riktigt bra vecka...

Har haft en riktigt bra vecka! Den är inte lätt att beskriva men jag får göra mitt bästa... Jag har varit med sköna vänner! Vi har kämpat hårt och haft det skönt.

Vi har förvandlat vår ungdomsgård till ett skönare hängställe som kan passa fler ungdomar. Jag har trätt in i många roller under den tiden, byggare, rivare, snickare, glasmästare, teknisk konsult, busschaufför, listan går att göra längre... Jag fick hoppa runt väldigt mycket och hjälpa till med det mesta. Men sen så fick jag och Ullis ta hand om den nya soffdelen som skulle byggas.

Det var en del huvudbry men vi löste allt och den blev riktigt bra (Tack Ullis)!

Jag är lite för stark för mitt eget bästa...

Men det roligaste jag vet är att få dela med mig av det jag vet och har och det har jag fått göra mycket av denna veckan. Som avslutning så hade vi alla ungdomar hand om gudstjänsten och det blev så där riktigt bra! Tjejerna som sjöng var så bra, det ända var att de missade lite text en gång, men det spelar ingen roll. Man kan inte vara mer stolt över sina ungdomar än vad man är nu!

Äventyret fortsätter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar