måndag 3 oktober 2011

Så... nu är jag med i ett rockband...?!

Det finns mycket som jag trodde skulle hända innan jag skulle vara med i ett band... Men nu är jag det. Men frågan som jag ställer mig och kanske en del andra, hur gick det till?... 

Det började med ett telefonsamtal... Min telefon ringde och jag kände inte igen numret... Jag hade en som jag inte ville prata med då, så jag övervägde om jag skulle svara eller inte, men jag tog risken... Det visade sig att det var Christian Liljegren som ville prata med mig. Vi kom in på mina planer inför framtiden och då undrade han om jag kunde tänka mig att hänga med hans rockband Golden resurrection och hjälpa dem med teknik och allt möjligt. Och då fanns det lite saker som låg i nära framtid som behövdes planeras in... Så jag ska till Norge senare i månaden... De verkar vara ett riktigt skönt gäng så jag kommer nog att trivas riktigt bra. Ju mer jag tänker på detta ju mindre förstår jag det... Jag är inte bara med i ett band, jag är nu mera en missionär...! Jag får ännu en gång fått en chans som jag inte trodde var möjlig. Jag kommer att få resa runt och höra bra musik, träffa nya människor, berätta om det jag brinner för (det är inte bara träd... Det finns mer...)!

I lördags så hade vi ett öppet produktionsrep i kyrkan och det gick jätte bra och lät riktigt bra också (vilket är ett sjukt bra betyg i kyrksalen då allt ljud blir skit...)! 

 Jag undrar vart litet bär av härnäst... 

 Men livets äventyr fortsätter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar