lördag 28 maj 2011

Ikea, människor och mat...

När jag ändå skulle till Västerås så passade jag på att svänga in på Ikea.

Det är alltid kul att gå inne i Ikea och se nya saker och få nya tankar och idéer.

Hittade min soffa... (som jag inte inte äger ännu...) Det är den skönaste soffa som finns! Kunde sitta kvar i flera timmar, men det hade jag inte tid med...

Jag vet nu typ hur jag vill att mitt hem ska se ut i framtiden (även den närmaste framtiden)

Det är kanske en lite för öppen planlösning för min del...
Men det är kul att bara sitta och se på folk... Ingen ser ju likadan ut!

Men sen så var det dags att göra det som jag åte till Västerås för att göra, vilket var att laga mat. (En av de tjänsterna som ungdomsarbetet ropade ut på aktionen) Fick redan på när jag kom fram att detta var en tidig morsdagpresent så det var en överraskning för frun i huset.

Men jag gjorde det godaste jag vet och det blev en succé. Sen med en trevlig efterätt. Med intressanta samtalsämnen.

Uppdrag slutfört!

Äventyret fortsätter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar