lördag 22 januari 2011

Blod, svett och tårar... nästan... kunde ha varit...

En dag då blod, svett och tårar... Nja... Det var inte så farligt...
Men en sak är då säker att jag har haft det riktigt trevligt idag.
Hm... Trevligt är kanske inte rätt ord, att slita som ett djur och
knappt kunna andas och benen bränner och man kan knappt stå upp,
kanske inte är just ordets rätta bemärkelse... Men det var trevlig
att slita tillsammans med andra...
Jag ska kanske säga vad jag har gjort...
Annars kan det bli väldigt svårt att hänga med...
Jag har spelat innebandy i två timmar med vänner från kyrkan

Jag vann nog bara en eller kanske två matcher av... Väldigt många.
Men jag kan faktiskt med en relativt stor säkerhet att jag är en sjukt bra förlorare.
Det är inte så att jag inte bryr mig, men jag spelar inte för att jag måste vinna...
Det finns andra saker som betyder mer.

Men nu ska jag fortsätta med nästa sak så jag kan få lite helg.

Nyheter: Allt hopp för det mindre mycket närliggande äventyret är ej ute!

Allt för denna gång. Äventyret fortsätter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar