måndag 31 januari 2011

Mycket att berätta om...

Jag har skrivit min mest tragiska och sorglig berättelse någonsin. Tycker själv att den blir ganska upplyftande på ett sett... Jag är inte han... Men han, är på ett sett en del av mig, eftersom jag skapat honom och allt omkring honom. Det jag har upplevt har han upplevt. Men han har fått uppleva allt det jag inte vill uppleva, alla mina mardrömmar.

Men jag är glad att jag har det som jag har det. Även om det finns många saker som jag inte gillar.

Igår så var jag på ungdomskör, det var riktigt kul och utmanande. Mycket nytt och trevligt folk att lära känna. Nästa gång kommer jag inte att kunna vara med för då är jag ute på en tur i Sverige.

Livet är ett äventyr som ska levas fullt ut... Jag själv gör så gott jag kan... Men ett äventyr är på många sätt inte över förrän man berättat det för någon och man ser tillbaka på det som hänt.

Idag så börjar ett äventyr som sträcker sig ända fram till sommaren. Men detta är bara förberedelser inför ett gigantiskt äventyr!

Äventyret fortsätter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar