lördag 29 januari 2011

Speed dating och Böcker...

Speed dating stod på listan under lärjungar träningen. Inte bara det, det ingick i Johans socialskola. Hur tar man den första kontakten och håller i ett samtal med en främmande person. Jag passade på att fråga de dumma frågorna som man egentligen kanske skulle veta... men nu vet jag dom i alla fall... Man kan komma långt på 1 minut faktiskt. Men för mig så skapade det ett intresse då man inte hann prata klart. Så samtalen fortsatte efteråt. Riktigt roligt!

Jag har faktiskt bestämt mig för att satsa på mitt skrivande.
Första steget: Läsa fler böcker...

Igår så var på biblioteket för att börja jakten på litteratur om ämnet
och hittade ett knippe. Hade glömt min väska hemma så jag tog vad jag kunde bära...

Om du vill följa med mig på ett Äventyr så ta en berättelse så bär det av...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar