onsdag 12 januari 2011

Igår, inte idag... men ändå idag...

Igår så var det mycket som hände men jag hann inte skriva någonting så här kommer gårdagens inlägg.

Efter hemgruppen igår så tog Johan fram någonting som skulle förändra min syn på de första kristna tv-spelarna. Något jag aldrig trodde fanns, men nu finns det hopp för framtiden.

Man får kanske modernisera det lite grann men storyn är ju helt okej...
Jag testade bara den ena äventyret med de vise männen. (Man är en vis man som sitter på en kamel. Den dödar genom att spotta på fienderna, då man letar efter bokrullar, som är frågor utifrån Bibeln.)

Jag köpte även en ny väckarklocka, en sån som simulerar en soluppgång. Den var fantastisk! Jag vaknade 2 minuter innan larmet (fågelkvitter!) satte igång. Hur skönt som helst!

Idag så halkade jag två gånger!! Men jag gjorde inte illa mig... Men min matpåse gick sönder! Inte bra...


Äventyret fortsätter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar