torsdag 20 januari 2011

Små egenheter och perfekta personer...

Jag har en sån otroligt irriterande egenhet. Jag blir väldigt ineffektiv då jag blir ensam hemma... Blir så trött på mig själv att jag inte kan skärpa mig. Men ingen är perfekt (tur är ju det!)... Men det får jag jobba med. (effektiviteten...)

Jag har faktiskt mött tre stycken, (alla i helt olika sammanhang) som har med sitt sätt att vara och prata verkligen tyckt att de själva är perfekta. De var de mest pompösa människor jag någonsin träffat. Först blev man irriterad (kan fortfarande bli det när jag tänker på dem) men sen så tycker man nästan synd om dem för det är ingen som vill vara i närheten av dem. Då de bara klankar ner på allt och alla i dess omgivning.

Imorgon så får jag reda på om jag får jobba kvar i februari och när jag vet det, så avgörs om ett äventyr går av stapeln.

Äventyret fortsätter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar