fredag 29 april 2011

Mitt ufo till granne och en utsträckt hand...

Efter en lång morgon som kan benämnas som "en riktigt dålig dag" så ska jag gå till kyrkan. Men då när jag gått ut genom dörren så hör jag någon säga någonting snett bakom mig... Det var mitt ufo till granne... Han står på sin uteplats med en utsträckt hand (att skaka hans hand tar han som en förlåtelse). Han ville be om ursäkt för att hans utbrott. Men det som gjorde mig irriterad var att det inte var mig han vrålade till utan Maria! (som var helt oskyldig) Han skylde på att det var andra saker som gjort honom arg, men det ger honom inte rätt att skälla ut någon annan. Det är inte ofta jag blir arg, men när jag blir det så drabbas knappt den jag är arg på... Hm... kanske är det jag som är ett ufo... (Jag är inget ufo...)

Äventyret fortsätter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar