lördag 16 april 2011

Däck, mat och shorts...

Idag så har Man fått många manlighetspoäng... vi i kyrkan bytt däck på bilar utanför Secondhand. Den här gången så fick vi 8 bilar. 2 av bilarna var problematiska då man inte kunde få loss däcken. Men efter många försök och många tips från andra så gick det bra. Så idag har man fått fyra nya tips (dolken i ryggen, däcksläggan, hästen, gas och broms) på hur man kan göra för att få loss ett däck. Sen var det mat med Ullis, Alex, Andreas och Erik. Men innan det så var det att fixa till sig (byta kläder och duscha) jag tog faktiskt på mig shorts! Tillbaka till maten. Jag fattar inte varför man får så otroligt mycket mat!!! Jag (idioten) vill ju inte lämna kvar mat, jag har ju betalat för det... Så man klämmer i sig jätte mycket tills man faller av soffan. Sen kommer nästa problem...ta sig därifrån... Ullis bara studsar fram med Alexandra, medan en själv kämpar med att hålla sig själv på fötterna... Snart så ska man till kyrkan, men det är en stund kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar