måndag 25 april 2011

Ibland blir det inte som man trodde...

Allt började med en ganska vanlig tråkig kväll, men det skulle inte förbli så allt för länge... Vid 9 tiden (på natten) så får jag ett inlägg på facebook, det var Johan (en gammal klasskompis) som skrev att om att det pågick en fest hemma hos honom och hans flickvän Angelica i Nykvarn. Vi fortsatte prata lite klockan gick lite till. Sen så kunde jag inte hålla mig. Ringde till min mamma och frågade om jag kunde låna hennes bil.
Så bar det iväg på ett litet oplanerat äventyr. Det är alltid lika roligt och intressant att komma hem till dem, Angelica som man lättast kan beskriva som en rak motsats till Johan, man vet aldrig vad det är som ska hände härnäst. Det blev mycket prat och som "vanligt" får man censurera bort en del. Klockan tickade på och närmade sig 1 (på natten) då kommer macka och ost fram... Så otroligt gott!

Natten fortsatte att att springa vidare, mer godis och dricka försvann.
Klockan började nu närma sig 3 (på morgonen)

Angelica började bli lite trött (Vilket är förstårligt...). Johan blev också trött men han somnade inte. Det började bli dags att åka hem, så de kan gå och lägga sig. Jag tog med mig Carl och Joakim så att lugnet åter igen kunde lägga sig ännu en gång i Nykvarn...

En sak som vi kom överens om var att vi börjar bli gamla.

Äventyret fortsätter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar