tisdag 19 april 2011

Sommaren är här...

Idag har varit en sån dag som man vill ha fler utav. En dag fylld med människor och saker som man tycker om (jobba, frisk luft, fika, brännboll, basket). Började dagen med att gå till jobbet kl 05.30 (var inte lätt, sjukt trött) och lära sig en ny rutt. Den långa rutten, namnet håller verkligen måttet för den var jätte lång! Men kul att åka med Filip Tunevi. Sen var det mat. Men då jag är på väg hem så möter jag Christian som är på väg till sitt jobb. Sen var det dags att vara hund vakt åt Ullis ögonstenar och sen hänga med kyrkungdomarna och njuta av våren. Vi spelade brännboll, fikade (super gott fika!) sen var det dags att spela basket. Hur kul som helst!
Ska snart iväg till min hemgrupp, hoppas bara att man inte ska somna... Men det får jag göra ordentligt när jag kommer hem, för imorgon så ska jag upp tidigt ännu en gång...

Så imorgon kommer också att ha sina intressanta stunder, man får se vad den har med sig utöver det jag har tänkt på...

Har återupptagit ett projekt som legat ett tag, men nu så får det sig en över syn. Det kommer bli riktigt trevligt när den blir klar, men det blir den nog om ett par år...

Äventyret fortsätter!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar