måndag 11 april 2011

Kluven personlighet, 1978 års jet lag och otrevliga prov...

Idag så har jag är jag väldigt trött, jag trodde inte att man kunde få jet-lag när man reser genom tiden typ 1978 år... Jag är med på påskvandringen i kyrkan. I första föreställningen så var jag Tomas "tvivlaren". Men i andra så hade jag fått tagit över Ullis roll som Johannes. Jag kan säga att det är två helt motsatta roller. Tomas, motfälld och Johannes, hoppfull. Men imorgon så tror jag att jag bara kommer att spela Johannes...

I lördags så fick jag en obehaglig överraskning när jag skulle göra ett prov. Det var det sista och största provet. Jag hade i min naivitet hoppats på att det skulle bli ett a,b,c,d prov... Men det var det inte... Det var uppsats skrivning! Inte okej med en sån överraskning kastad i ansiktet... Speciellt inte när man har dyslexi (det behövdes tre försök för att stava rätt. Vilken idiot var det som gav ett namn som man inte kan stava om man har läs och skriv svårigheter.) Men efter 4 timmar så kände jag mig tillräckligt nöjd. Nu väntar man bara på resultatet...

Äventyret fortätter!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar